• 300_1920x500.jpg
  • 1920x500.png
  • Do_STU_bez_PINU_1920x500.jpg
  • idsgb14.jpg
  • SGB_przelew_natychmiastowy_24_7_1920x500.jpg
  • SGB_uslugi_walutowe_1920x500.jpg

_

Zastrzeganie kart

Karta może zostać zastrzeżona przez:

  • Bank - zgodnie z postanowieniami
  • posiadacza rachunku lub użytkownika karty
 Na wniosek posiadacza rachunku Bank może zastrzec
wszystkie karty wydane do rachunku

www.zastrzegam.pl

W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia karty, lub nieuprawnionego dostępu do karty, posiadacz karty / użytkownik karty powinien niezwłocznie telefonicznie zastrzec kartę, podając swoje dane personalne.

Zastrzeżenia można dokonać u agenta rozliczeniowego Banku, przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu, pod numerami telefonów:

  • z kraju – tel. (22) 515-31-50 lub 828-828-828
  • z zagranicy – tel. 00 48 22 515-31-50

wszystkie rozmowy są nagrywane.

Zastrzeżenie dokonane jest do końca terminu ważności karty, powodując niemożliwość dalszego posługiwania się kartą.

Zastrzeżenie karty nie może być odwołane.

więcej

_