Zastrzeganie kart
Karta może zostać zastrzeżona przez:
- Bank - zgodnie z postanowieniami
- posiadacza rachunku lub użytkownika karty
Na wniosek posiadacza rachunku Bank może zastrzec wszystkie karty wydane do rachunku
W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia karty, lub nieuprawnionego dostępu do karty, posiadacz karty / użytkownik karty powinien niezwłocznie telefonicznie zastrzec kartę, podając swoje dane personalne.
Zastrzeżenia można dokonać u agenta rozliczeniowego Banku, przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu, pod numerami telefonów:
- 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
- 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora)
Zastrzeżenie dokonane jest do końca terminu ważności karty, powodując niemożliwość dalszego posługiwania się kartą.
Zastrzeżenie karty nie może być odwołane.