_

 Badz EKO

Moje dokumenty SGB to:


Gwarancja niezmienności – zabezpieczenia technologiczne nie pozwalają bankowi na edycję treści dokumentu po umieszczeniu go w portalu Moje dokumenty SGB. Wszelkie zmiany wprowadzane są odrębnym dokumentem, tak jak w wersji papierowej.
Bycie na bieżąco – poinformujemy Cię o każdej zmianie w regulaminie czy taryfach SMS-em lub mailem, zgodnie z Twoim wyborem.
Pełen dostęp – przechowujesz informacje w bezpieczny sposób, z możliwym dostępem poprzez specjalny portal, gdzie sam założysz sobie konto.

Jak uzyskać dostęp?
Abyśmy mogli przekazywać Ci dokumenty z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja zgoda na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną. Pamiętaj, by sprawdzić czy podane przez Ciebie w banku numer telefonu komórkowego oraz adres email są aktualne. Będziesz ich potrzebował do logowania, a także do otrzymywania powiadomień o nowych dokumentach na portalu. Po wyrażeniu zgody, gdy bank wyśle do Ciebie pierwszą wiadomość na portal Moje dokumenty SGB otrzymasz powiadomienie SMS-em. Wtedy założysz sobie konto na stronie https://bswielen-mojedokumenty.sgb.pl/ i ustawisz hasło. Od teraz zawsze będziesz mógł wrócić do otrzymanych wiadomości. O każdej nowej wiadomości od banku będziesz powiadamiany SMS-em, lub jeśli wolisz mailem (wybór należy do Ciebie).

Jakie dokumenty mogę otrzymywać elektronicznie?
Zaraz po wyrażeniu zgody będziesz otrzymywał elektronicznie dokumenty dotyczące Twoich produktów bankowych takie jak informacje o zmianach regulaminów i taryfy prowizji i opłat. Wkrótce będziesz mógł otrzymywać tą drogą również inne dokumenty.

Zachęcamy do korzystania z nowego rozwiązania!

_