• 800.jpg
  • bezpieczestwo_1920x500.jpg
  • Do_STU_bez_PINU_1920x500.jpg
  • idsgb14.jpg
  • mb11.jpg
  • SGB_przelew_natychmiastowy_24_7_1920x500.jpg
  • SGB_uslugi_walutowe_1920x500.jpg

_

INTERNET BANKING

Zakres operacji udostępnianych użytkownikowi systemu przez Bank w ramach usługi może obejmować:

  • uzyskiwanie ogólnie dostępnych informacji o usługach bankowych,
  • uzyskiwanie informacji o rachunkach posiadanych w Banku oraz operacjach dostępnych dla tych rachunków,
  • składanie, zmianę dyspozycji płatniczych z rachunków, na inne rachunki bankowe w Banku lub w innych bankach,
  • odwoływanie niewykonanych jeszcze przez Bank dyspozycji płatniczych z odroczonym terminem realizacji,
  • tworzenie, zmianę listy zdefiniowanych odbiorców,
  • składanie, zmianę zleceń stałych,
  • odwoływanie niewykonanych jeszcze przez Bank zleceń stałych,
  • pobieranie wydruku potwierdzenia wykonania operacji.

Autoryzacja dyspozycji składanych za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu odbywa się poprzez podanie za pośrednictwem serwisu internetowego:

  • kodu SMS,
  • aplikacji mobilnej "Nasz Bank"

Umożliwiamy logowanie do bankowości elektronicznej za pomocą kluczy U2F.

INSTRUKCJA INTERNET BANKING 

INTERFEJS MOBILNY INTERNET BANKINGU

 

INTERNET BANKING DLA FIRM

IBF jest elementem bankowego systemu umożliwiającym klientom korzystanie z usług bankowych bezpośrednio z siedziby klienta. Operacja taka jest możliwa wtedy, gdy komputery znajdujące się w banku i w siedzibie klienta spięte są jakimkolwiek rodzajem sieci.

Program daje dostęp do następujących usług bankowych:
  • przelewy, w tym składki ZUS i przelewy do Urzędów Skarbowych,
  • wyciągi,
  • stany rachunków,
  • zakładanie lokat.

Autoryzacja dyspozycji składanych za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu odbywa się poprzez podanie za pośrednictwem serwisu internetowego:

  • kodu SMS,
  • aplikacji mobilnej "Nasz Bank",
  • aplikacji nPodpis z wykorzystaniem certyfikatu kwalifikowanego.

INSTRUKCJA INTERNET BANKING DLA FIRM

OPIS ODNOWIENIENIA CERTYFIKATU KWALIFIKOWANEGO

OPIS ODNOWIENIA KART ATHENA

 

NPODPIS 

Aplikacja nPodpis zastępująca aplet Java służy do podpisywania operacji w serwisie Internet Banking dla Firm. Współpracuje z używanymi obecnie tokenami Athena oraz CryptoCard. Działa, jako samodzielna aplikacja uruchamiana w systemie Windows niezależnie od przeglądarki.

POBIERZ APLIKACJĘ NPODPIS

INSTRUKCJA APLIKACJI NPODPIS

STEROWNIKI IDPROTECT DO KART ATHENA

GENERATOR ŻĄDANIA CERTYFIKACJI 

 

 APLIKACJA MOBILNA "NASZ BANK"

Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z Aplikacji mobilnej musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło) oraz włączoną w banku usługę Aplikacji mobilnej. Niezbędny jest pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja mobilna łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet. Aplikacja mobilna działa poprawnie na urządzeniu z systemem operacyjnym Android od wersji 7.0. Dzięki Aplikacji mobilnej Nasz Bank zyskujesz:

  • mobilność – Aplikacja mobilna dostosowana jest do urządzeń przenośnych: smartfony, tablety,
  • dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. smartfonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas,
  • wygodę – wygodna kontrola środków na rachunkach,
  • mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej oraz wpłat/wypłat w kasie w banku (dla tych rachunków, które są dostępne w bankowości internetowej i Aplikacji mobilnej),
  • satysfakcję korzystania z usług banku.

Linki do pobrania aplikacji mobilnej „Nasz Bank":

INSTRUKCJA APLIKACJI MOBILNEJ NASZ BANK (ANDROID)

INSTRUKCJA APLIKACJI MOBILNEJ NASZ BANK (IOS)

POLITYKA PRYWATNOŚCI APLIKACJI MOBILNEJ NASZ BANK

REGULAMIN APLIKACJI MOBILNEJ NASZ BANK

 

KLUCZE U2F

Sprzętowe klucze zabezpieczające (U2F) to małe urządzenia, wyglądem przypominające pendrive, dające szerokie możliwości silnego uwierzytelniania stosowane do autoryzacji dostępu do konta bankowego. Specjaliści od bezpieczeństwa uznają je za najlepszy sposób na zmniejszenie ryzyka ataków cyberprzestępców, odporne na phishing (gdy złodziejom udaje się przejąć login i hasło do konta).

 

SMS BANKING

Kanał telefonii komórkowej (serwis SMS) – dostęp do rachunku i uzyskiwanie krótkich informacji tekstowych związanych z operacjami na rachunku oraz składanie określonych dyspozycji przy użyciu telefonu komórkowego w formie wiadomości SMS.

 

Bank nie świadczy usług "wsparcia" klientom bankowości internetowej poprzez aplikacje wykorzystujące usługę pulpitu zdalnego np. TeamViewer, AnyDesk.

 

więcej

_

 
Masz pytanie?