Zakres operacji udostępnianych użytkownikowi systemu przez Bank w ramach usługi może obejmować:
Autoryzacja dyspozycji składanych za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu odbywa się poprzez podanie za pośrednictwem serwisu internetowego:
Umożliwiamy logowanie do bankowości elektronicznej za pomocą kluczy U2F.
INTERFEJS MOBILNY INTERNET BANKINGU
Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z Aplikacji mobilnej musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło) oraz włączoną w banku usługę Aplikacji mobilnej. Niezbędny jest pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja mobilna łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet. Aplikacja mobilna działa poprawnie na urządzeniu z systemem operacyjnym Android od wersji 7.0. Dzięki Aplikacji mobilnej Nasz Bank zyskujesz:
Linki do pobrania aplikacji mobilnej „Nasz Bank":
INSTRUKCJA APLIKACJI MOBILNEJ NASZ BANK (ANDROID)
INSTRUKCJA APLIKACJI MOBILNEJ NASZ BANK (IOS)
INSTRUKCJA APLIKACJI MOBILNEJ NASZ BANK JUNIOR
POLITYKA PRYWATNOŚCI APLIKACJI MOBILNEJ NASZ BANK
REGULAMIN APLIKACJI MOBILNEJ NASZ BANK
Sprzętowe klucze zabezpieczające (U2F) to małe urządzenia, wyglądem przypominające pendrive, dające szerokie możliwości silnego uwierzytelniania stosowane do autoryzacji dostępu do konta bankowego. Specjaliści od bezpieczeństwa uznają je za najlepszy sposób na zmniejszenie ryzyka ataków cyberprzestępców, odporne na phishing (gdy złodziejom udaje się przejąć login i hasło do konta).
Kanał telefonii komórkowej (serwis SMS) – dostęp do rachunku i uzyskiwanie krótkich informacji tekstowych związanych z operacjami na rachunku oraz składanie określonych dyspozycji przy użyciu telefonu komórkowego w formie wiadomości SMS.