kanał www (serwis internetowy) – dostęp do rachunku poprzez sieć internet
Zakres operacji udostępnianych użytkownikowi systemu przez Bank w ramach usługi może obejmować:
Autoryzacja dyspozycji składanych za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu odbywa się poprzez podanie za pośrednictwem serwisu internetowego
INTERFEJS MOBILNY INTERNET BANKINGU
Powiadamianie sms - SMS BANKING
Kanał telefonii komórkowej (serwis SMS) –dostęp do rachunku i uzyskiwanie krótkich informacji tekstowych związanych z operacjami na rachunku oraz składanie określonych dyspozycji przy użyciu telefonu komórkowego w formie wiadomości SMS.
Informujemy, iż z dniem 14.09.2019 r. w związku z dyrektywą unijną PSD2 będzie następowało dwuskładnikowe logowanie polegające na wpisaniu swojego identyfikatora i hasła oraz w drugim etapie hasła SMS.
Dwuskładnikowe logowanie (podanie dodatkowego hasła SMS) będzie wymagane co 90 dni.
Ponadto przypominamy, iż z dniem 14.09.2019 r. nastąpiło wyłączenie możliwości autoryzacji transakcji hasłami jednorazowymi z otrzymanej papierowej listy haseł.
Autoryzacja będzie dokonywana za pomocą:
lub poprzez
Linki do pobrania aplikacji mobilnej „Nasz Bank":
Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika
Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) - przewodnik użytkownika