Karta jest instrumentem płatniczym, przy użyciu którego posiadacz rachunku lub użytkownik karty w kraju, a w przypadku kart międzynarodowych za granicą, może dysponować środkami na rachunku.
Placówka Banku wydaje następujące karty:
Dysponowanie środkami na rachunku może odbywać się w drodze dokonywania operacji gotówkowych lub bezgotówkowych, w tym transakcji zbliżeniowych lub innych czynności określonych w umowie o kartę lub regulaminie - w punktach akceptujących kartę oznaczonych logo tożsamym z umieszczonym na awersie i/lub rewersie karty.
Operacji gotówkowych, polegających na wypłacie środków pieniężnych przy użyciu karty, dokonuje się w:
Operacji bezgotówkowych dokonuje się w:
Zastrzeganie kart
Karta może zostać zastrzeżona przez:
Na wniosek posiadacza rachunku Bank może zastrzec wszystkie karty wydane do rachunku
W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia karty, lub nieuprawnionego dostępu do karty, posiadacz karty/użytkownik karty powinien niezwłocznie telefonicznie zastrzec kartę, podając swoje dane personalne.
Zastrzeżenia można dokonać u agenta rozliczeniowego Banku, przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu, pod numerami telefonów:
wszystkie rozmowy są nagrywane.
Zastrzeżenie dokonane jest do końca terminu ważności karty, powodując niemożliwość dalszego posługiwania się kartą. Zastrzeżenie karty nie może być odwołane.
Usługa 3D Secure
Dowiedz się więcej o bezpiecznych płatnościach w internecie z usługą 3D Secure na www.sgb.pl/3d-secure. Bank Spółdzielczy w Wieleniu oferuje aplikację „Nasz Bank”. Zamiast aplikacji „SGB Mobile” pobierz aplikację „Nasz bank”.
Płatności Mobilne
Płatności mobilne są jeszcze prostsze. Nie musisz nosić przy sobie „plastiku”. Nie musisz więc używać i zapamiętywać PIN-u. Płatność potwierdzasz w aplikacji. Kartę zastępuje smartfon, smartwatch lub opaska – urządzenie, które zawsze masz przy sobie. Portfelem cyfrowym możesz płacić nawet kiedy plastik karty nie został aktywowany. Transakcje są silnie uwierzytelniane, czyli tak bezpieczne, jak z użyciem PIN-u. Kiedy dodajesz kartę do cyfrowego portfela, jej numer zostaje zastąpiony przez wirtualny ciąg cyfr – tzw. token. Sklep nie ma więc dostępu do rzeczywistych danych karty, nie jest mu udostępniany jej numer.
Wszystkie zakupy są całkowicie poufne.
Dowiedz się więcej o naszych płatnościach mobilnych na www.sgb.pl/mobilne. Bank Spółdzielczy w Wieleniu oferuje aplikację „Nasz Bank”. Zamiast aplikacji „SGB Mobile” pobierz aplikację „Nasz bank”.