• 300_1920x500.jpg
  • 1920x500.png
  • Do_STU_bez_PINU_1920x500.jpg
  • SGB_przelew_natychmiastowy_24_7_1920x500.jpg
  • SGB_uslugi_walutowe_1920x500.jpg

Karta jest instrumentem płatniczym, przy użyciu którego posiadacz rachunku lub użytkownik karty w kraju, a w przypadku kart międzynarodowych za granicą, może dysponować środkami na rachunku.

 Placówka Banku wydaje następujące karty:

  • z funkcją zbliżeniową: MasterCard  Business Paypass, Visa Business Electron payWave
  • bez funkcji zbliżeniowej: Visa Business Electron

Dysponowanie środkami na rachunku może odbywać się w drodze dokonywania operacji gotówkowych lub bezgotówkowych, w tym transakcji zbliżeniowych lub innych czynności określonych w umowie o kartę lub regulaminie - w punktach akceptujących kartę oznaczonych logo tożsamym z umieszczonym na awersie i/lub rewersie karty.

 Operacji gotówkowych, polegających na wypłacie środków pieniężnych przy użyciu karty, dokonuje się w:

  • kasach banków, bankomatach lub terminalach POS
  • innych urządzeniach, akceptujących kartę i umożliwiających wypłatę środków pieniężnych
  • punktach handlowo-usługowych umożliwiających skorzystanie z usługi cash back - Posiadacze jednorazowo podczas zakupów mogą wypłacić nawet do 300,- zł

 Operacji bezgotówkowych dokonuje się w:

  • terminalach POS
  • bankomatach
  • innych urządzeniach akceptujących kartę i umożliwiających dokonywanie płatności bezgotówkowych lub
  • internecie

 

Zastrzeganie kart

Karta może zostać zastrzeżona przez:

  • Bank - zgodnie z postanowieniami
  • posiadacza rachunku lub użytkownika karty

Na wniosek posiadacza rachunku Bank może zastrzec wszystkie karty wydane do rachunku 

W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia karty, lub nieuprawnionego dostępu do karty, posiadacz karty/użytkownik karty powinien niezwłocznie telefonicznie zastrzec kartę, podając swoje dane personalne.

Zastrzeżenia można dokonać u agenta rozliczeniowego Banku, przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu, pod numerami telefonów:

  • z kraju – tel. (22) 515-31-50
  • z zagranicy – tel. 00 48 22 515-31-50

wszystkie rozmowy są nagrywane.

Zastrzeżenie dokonane jest do końca terminu ważności karty, powodując niemożliwość dalszego posługiwania się kartą. Zastrzeżenie karty nie może być odwołane.

 

Usługa 3D Secure:

Informujemy o  nowych zasadach potwierdzania płatności kartą w internecie.

Rezygnujemy z konieczności potwierdzania transakcji kartą w internecie hasłem statycznym dla kart, które  obecnie tego wymagają, oraz  z  rejestrowania kart w usłudze 3D Secure. Zamiast tego, od 1 lipca do 30 października 2020 r., wykonanie takiej transakcji wymagać będzie podania jednorazowego kodu SMS, który otrzymasz na numer telefonu komórkowego wskazany w Banku.

W celu zapewnienia wysokich standardów bezpieczeństwa, od 31 października 2020 r. wprowadzimy dwuetapową metodę autoryzacji transakcji. Kartą w internecie zapłacisz udzielając odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne, które wcześniej ustalisz w Banku, i dodatkowo – podając jednorazowy kod SMS, który otrzymasz na swój numer telefonu komórkowego.

Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne, niezbędne do autoryzacji transakcji kartą w internecie, od 30 września 2020 r. ustalisz w placówce Banku.  

Informujemy, że w związku z modernizacją strony internetowej

Banku Spółdzielczego w Wieleniu mogą ulec zmianie odnośniki (linki) zapisane wcześniej przez Klientów.

Panel logowania do Internet Bankingu pozostaje bez zmian: https://online.bswielen.pl/