• 300_1920x500.jpg
  • 1920x500.png
  • Do_STU_bez_PINU_1920x500.jpg
  • SGB_przelew_natychmiastowy_24_7_1920x500.jpg
  • SGB_uslugi_walutowe_1920x500.jpg

Szanowni Państwo

Mając na celu wsparcie rozwoju innowacyjnych usług i produktów finansowych, a jednocześnie wypełniając obowiązek dyrektywy PSD2 w zakresie udostępnienia podmiotom trzecim (Third Party Provider/TPP) danych klientów, którym Bank udostępnił usługi bankowości elektronicznej, na potrzeby świadczenia usług przez te podmioty, poniżej przedstawiamy informacje umożliwiające nawiązanie współpracy przez podmioty trzecie świadczące ww. usługi.

Jesteśmy przekonani, że Dyrektywa PSD2 i współpraca z niezależnymi podmiotami trzecimi wpłynie na rozwój bankowości elektronicznej i przyczyni się do rozwoju płatności elektronicznych i mobilnych.

Dzięki nowym usługom oferowanym Klientom, podmioty trzecie będą świadczyć nowe usługi w oparciu o informacje pozyskane z systemów bankowości elektronicznej:

  • inicjowanie transakcji płatniczych,
  • dostęp do informacji o rachunku/rachunkach oraz
  • potwierdzanie dostępności na rachunku/rachunkach kwoty niezbędnej do wykonania transakcji płatniczej dostawcom wydającym instrumenty płatnicze oparte na karcie płatniczej.

Jeśli jesteś przedstawicielem TPP, przygotowujesz się do wprowadzenia nowych usług dla naszych Klientów – poniżej zamieszczamy informacje umożliwiające dostęp do dokumentacji oraz udostępnionych środowisk.



Nowe metody logowania do Bankowości Internetowej oraz zmiana autoryzacji przelewów:

Informujemy, iż z dniem 14.09.2019 r. w związku z dyrektywą unijną PSD2 będzie następowało dwuskładnikowe logowanie polegające na wpisaniu swojego identyfikatora i hasła oraz w drugim etapie hasła SMS.

Dwuskładnikowe logowanie (podanie dodatkowego hasła SMS) będzie wymagane co 90 dni.

Ponadto przypominamy, iż z dniem 14.09.2019 r. nastąpi wyłączenie możliwości autoryzacji transakcji hasłami jednorazowymi z otrzymanej papierowej listy haseł.

Autoryzacja będzie dokonywana za pomocą:

  • haseł otrzymanych sms na wskazany w Banku numer telefonu komórkowego 
  • lub poprzez
  • aplikację mobilną „Nasz Bank”, która jest dostępna w sklepie Google Play.

Instrukcja "Aplikacja mobilna Nasz Bank"

Informacja dla klienta dotycząca zasad składania reklamacji/skarg/wniosków

Załącznik nr 1. Wzór formularza reklamacyjnego dla klienta indywidualnego

Załącznik nr 2. Wzór formularza reklamacyjnego dla klienta instytucjonalnego

Załącznik nr 3. Wzór formularza reklamacyjnego dotyczący karty dla klienta indywidualnego

Załącznik nr 4. Wzór formularza reklamacyjnego dotyczący karty dla klienta instytucjonalnego

Załącznik nr 5. Wzór formularza reklamacyjnego dotyczącego reklamacji ubezpieczeniowych

 

Zasady rozpatrywania reklamcji

Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji 

 

Bank Spółdzielczy w Wieleniu w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego  rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, 
https://rf.gov.pl/

Bank Spółdzielczy w Wieleniu w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego  rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa, 
http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/

Bank Spółdzielzy w Wielniu w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380  Warszawa, 
https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc

Szanowni Kliencie poniżej podajemy niezbędne DANE
do przeprowadzenia transakcji zagranicznej:

  • Numer własnego rachunku bankowego należy poprzedzić symbolem „PL” tj. PL+26 cyfrowy numer rachunku np.  PL11896000030000111100001111 oraz podać imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania.
     
  • Przy nazwie banku należy podać nazwę Naszego Banku Zrzeszającego:

SGB-BANK S.A.
Ul. Szarych Szeregów 23a
60-462 Poznań

BIC/SWIFT: GBWCPLPP

Informujemy, że w związku z modernizacją strony internetowej

Banku Spółdzielczego w Wieleniu mogą ulec zmianie odnośniki (linki) zapisane wcześniej przez Klientów.

Panel logowania do Internet Bankingu pozostaje bez zmian: https://online.bswielen.pl/