Zastrzeganie kart
W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty, posiadacz karty/użytkownik karty powinien niezwłocznie dokonać zastrzeżenia karty.
Możesz również tymczasowo zablokować kartę jeśli podejrzewasz np. jej zgubienie lub zczytanie danych karty przez osoby trzecie.
Zastrzeżenia można dokonać u agenta rozliczeniowego Banku, przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu, pod numerami telefonów:
- 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
- 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora)
Zastrzeżenie dokonane jest do końca terminu ważności karty, powodując niemożliwość dalszego posługiwania się kartą.
Zastrzeżenie karty nie może być odwołane.
Kartę możesz również zastrzec bądź też tymczasowo zablokować w następujący sposób:
- w aplikacji mobilnej Nasz Bank - finanse - karty
- w bankowości internetowej - karty
- w dowolnej placówce Banku