Internet Banking
Internet Banking, to bezpieczeństwo wszystkich operacji, jakie można wykonać za pomocą własnego komputera lub urządzenia mobilnego. Bardzo cenimy Państwa czas, dlatego mamy nadzieję, że możliwości, jakie daje serwis Internet Banking, w pełni zaspokoją oczekiwania naszych Klientów.
Wystarczy przyjść do placówki Naszego Banku w celu uzyskania własnego identyfikatora oraz hasła dostępu i bezpiecznie korzystać z Internet Bankingu poprzez naszą stronę www.bswielen.pl
Internet Banking umożliwia:
- sprawdzenie stanu rachunku saldo, historia, szczegóły operacji
- potwierdzenia transakcji wykonywanie przelewów krajowych
- tworzenie listy przelewów zdefiniowanych
- doładowanie telefonu prepaid
- przelew podatkowy
- tworzenie i modyfikacja zleceń stałych
- uzyskanie informacji o lokatach
- składanie zleceń okresowych
- śledzenie historii operacji
- wydruk potwierdzenia wykonania operacji
- eksport i wydruk wyciągów
- przeglądanie i obsługę kart On-Line
- otrzymanie i opłacanie w formie elektronicznej rachunków i faktur od wielu Usługodawców
- zarządzanie limitami transakcji
- możliwość złożenia wniosków o świadczenie Rodzina 800+, świadczenie Dobry Start (300+), Aktywny Rodzic
- koszyk przelewów – możliwość zapisania przelewu do późniejszego zatwierdzenia, przegląd przygotowanych przelewów.
Autoryzacja dyspozycji składanych za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu odbywa się za pomocą:
Umożliwiamy logowanie do bankowości elektronicznej za pomocą kluczy U2F.
KLUCZE U2F to sprzętowe klucze zabezpieczające (U2F) to małe urządzenia, wyglądem przypominające pendrive, dające szerokie możliwości silnego uwierzytelniania stosowane do autoryzacji dostępu do konta bankowego. Specjaliści od bezpieczeństwa uznają je za najlepszy sposób na zmniejszenie ryzyka ataków cyberprzestępców, odporne na phishing (gdy złodziejom udaje się przejąć login i hasło do konta).
Dowiedz się więcej o bankowości elektronicznej i zapoznaj się z przewodnikiem video dostępnym pod poniższym linkiem:
Przewodnik po IB
Bank nie świadczy usług "wsparcia" klientom bankowości internetowej poprzez aplikacje wykorzystujące usługę pulpitu zdalnego np. TeamViewer, AnyDesk.