Zastrzeganie dostępu do IB
W przypadku podejrzenia nieuprawnionego dostępu do bankowości internetowej użytkownik powinien niezwłocznie dokonać blokady Internet Banking.
Dostęp możesz zablokować w następujący sposób:
W dowolnej placówce Banku
W aplikacji mobilnej Nasz Bank - ustawienia - zablokuj dostęp do bankowości elektronicznej lub wyloguj - zablokuj dostęp
W bankowości internetowej - ustawienia - kanały dostępu i urządzenia
Wysłanie wiadomości SMS z swojego numeru telefonu podanego w banku na numer SMS Bankingu w banku (511 442 946) o treści: BI#identyfikator, gdzie BI – to Blokada Identyfikatora; identyfikator to login do serwisu Internet Banking.
W aplikacji mobilnej Nasz Bank - ustawienia - kanały dostępu
Wysłanie wiadomości SMS z dowolnego numeru telefonu na numer SMS Bankingu w banku (511 442 946) o treści: BI#identyfikator#PESEL, gdzie BI – to Blokada Identyfikatora; identyfikator to login do serwisu Internet Banking.