Nowa usługa monitorowania transakcji
W związku z wdrożeniem nowego systemu antyfraudowego, od 02.06.2025 r. wszystkie transakcje zlecane w bankowości internetowej lub w aplikacji „Nasz Bank” będą monitorowane w ramach usługi FDS.
Co to oznacza?
Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na Państwa rachunkach. W wyniku naszej analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony.
Co w takiej sytuacji?
Otrzymasz od nas poniższe wiadomości – SMS i push z aplikacji „Nasz Bank” dla transakcji w bankowości internetowej/aplikacji mobilnej:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
Nadawcą wiadomości SMS będzie „SGB”.
W treści wiadomości zostaniesz poproszony o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności. Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:
800 888 888 (bezpłatne połączenie)
61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).