Nowa odsłona aplikacji Nasz Bank już dostępna! Bankowanie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne. Korzystaj z usług Banku Spółdzielczego w Wieleniu, bezpiecznie i wygodnie, zawsze gdy tego potrzebujesz.
Ponownie ostrzegamy przed przestępcami, którzy podają się za pracowników banku lub innych zaufanych instytucji (np. policjantów). Oszuści podają się za pracowników Banku pod pretekstem weryfikacji podejrzanego logowania czy transakcji. Proszą o instalację oprogramowania, dzięki któremu mogą przejąć kontrolę nad pulpitem, np. Any Desk, TeamViewer.
Ustawowe „wakacje kredytowe”
Czy wiesz, że od dnia 1 sierpnia 2022 r. możesz zawieścić spłatę rat kredytu hipotecznego i skorzystać z tzw. „ustawowych wakacji kredytowych”? Szczegóły poniżej.
Wniosek o zawieszenie spłaty rat kredytu hipotecznego można składać od dnia 29.07.2022r.
Uprzejmie informujemy, że decyzje dotyczące zwrotów subwencji finansowych w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0 dla mikrofirm i MŚP będą udostępniane w serwisach transakcyjnych banków od dnia 15 do dnia 18 lipca br. Prosimy beneficjentów o sprawdzanie komunikatów w bankowości elektronicznej w tym okresie.
W przypadku, zarówno mikrofirm, jaki i MŚP, decyzja PFR o całkowitym umorzeniu subwencji oznacza, że przedsiębiorca jest rozliczony z PFR i nie musi już nic robić.
Szanowni Klienci,
uprzejmie informujemy, że od dnia 28.04.2022 r. w aplikacji mobilnej „Nasz Bank” dostępna jest nowa usługa Przelewy na telefon BLIK. W celu jej uruchomienia, należy w ustawieniach przelewów na telefon BLIK włączyć opcje „Oznaczaj użytkowników przelewów na telefon BLIK” oraz „Odbieranie przelewów na telefon BLIK”. Należy zweryfikować również poprawność numeru telefonu, podanego w Banku. W razie jakichkolwiek problemów zalecamy skorzystać z instrukcji załączonych poniżej (str. 32).